Współczesny e-commerce to niezliczona ilość produktów i sklepów, a rozwój biznesu powoduje pojawianie się dodatkowych wyzwań dla producentów i dystrybutorów.

Jednym z nich stało się zapewnienie skutecznej kontroli statusów produktów w sklepach internetowych.

W jaki sposób monitorować ceny  produktów czy ich dostępność, lub sprawdzić czy zdjęcia i opisy są aktualne, bez konieczności poświęcania czasu na wielogodzinne analizy?

Tradescanner to autorskie narzędzie, które pomaga na tym zapanować zapewniając szeroki monitoring marek w e-commerce.

Tradescanner to narzędzie stworzone z myślą o trade managerach, product managerach i brand managerach, zajmujących się obecnością produktów w aptekach internetowych.

 

Tradescanner_edited.png

Narzędzie na bieżąco dostarcza producentom takie dane jak:

  • cena i dostępność monitorowanych produktów

  • Informacji dotyczących zdjęć i opisów produktów

  • Informacji o aktualnej pozycji produktów względem konkurencji

  • codzienne raporty i powiadomienia sygnalizujące każdorazową zmianę status monitorowanych produktów.