
Współczesny e-commerce to niezliczona ilość produktów i sklepów, a rozwój biznesu powoduje pojawianie się dodatkowych wyzwań dla producentów i dystrybutorów.
Jednym z nich stało się zapewnienie skutecznej kontroli statusów produktów w sklepach internetowych.
W jaki sposób monitorować ceny produktów czy ich dostępność, lub sprawdzić czy zdjęcia i opisy są aktualne, bez konieczności poświęcania czasu na wielogodzinne analizy?
Tradescanner to autorskie narzędzie, które pomaga na tym zapanować zapewniając szeroki monitoring marek w e-commerce.
Tradescanner to narzędzie stworzone z myślą o trade managerach, product managerach i brand managerach, zajmujących się obecnością produktów w aptekach internetowych.

Narzędzie na bieżąco dostarcza producentom takie dane jak:
-
cena i dostępność monitorowanych produktów
-
Informacji dotyczących zdjęć i opisów produktów
-
Informacji o aktualnej pozycji produktów względem konkurencji
-
codzienne raporty i powiadomienia sygnalizujące każdorazową zmianę status monitorowanych produktów.